*Lenas lilla blogg*

Billigt & bra

Publicerad 2018-02-20 11:45:01 i Allmänt, Kläder & Skor & väskor & accessoarer & parfym/smink,

Eftersom jag har torrt och lockigt hår, så här jag svårt att hitta schampo å balsam som funkar.
Har nog testat det mesta.
Några sorter funkar ett tag...men sen är det dax att hitta nått nytt.
Men efter alla tester så har jag hittat en sort som funkar.
Inte allt för dyrt.
Men nu köpte jag en billig sort på willys när jag var där sist.
Och dröm om min förvåning.
Det funkar på mitt hår.
 
Willys egna märke 
ELDORADO
 
 
Om jag inte minns helt fel så kostar dom 9.90 st.
🖒
 
Kul att hitta något till bra pris.

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2018-02-20 14:53:33

Jag kan verkligen rekommendera Maria Nila. Aldrig haft så fint hår som jag har efter att ha använt deras serie :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela