*Lenas lilla blogg*

Ett spartips

Publicerad 2017-02-18 09:25:00 i Spartips,

Tycker det är dax med ett litet spartips så här på lördags förmiddagen.
 
Köp  typ julsaker efter jul då de rear ut allt.
Köp sommarkläder efter sommaren reas ut för att få plats med höstkollektionen.
Köp vinterkläder på våren....
Ni förstår min tanke eller hur...?!
 
Kanske känns konstigt att köpa sommarkläder eter sommaren osv.
Men det finns pengar att spara.
 
 
Som t.ex igår så fyndade jag 3 rödvita plastmattor.
Tittade på dom till jul...tror dom kostade 149:- eller om det var mer.
Kommer inte riktigt ihåg.
Men köpte inga då...
Men igår när jag kom sålde dom ut dom för 29,95 st.
 
Så igår köpte jag dessa 3
 
 
3 vändbara mattor för 90:-
Sparade ca 350:-
 
Inte dåligt eller hur !?!
 
Så nu har jag nya mattor till nästa jul !
 
 
 
Hoppas på att solen ska titta fram här i småland idag.
Än så länge är det dimmigt å grått.
 
Ha en trevlig Lördag !!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela