*Lenas lilla blogg*

Secondhandfynd

Publicerad 2016-09-09 13:19:30 i Loppis & secondhand,

Var och fyndade lite gamla kaffekoppar på secondhand härom dagen.
Dom kommer att ingå i ett kommande projekt jag har tänkt göra,,,
Vad för projekt...tänker jag inte tala om...
utan det kommer ni att få se sen om det går som jag tänkt... inte alltid det gör det.
 
Hade sån tur när jag var och kollade efter kopparna... det var 50% på allt.
 
Så behövde bara betala 15:- för 6 koppar...
Det kan man kalla fynd.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2016-09-09 20:26:11

Hm nu blev jag ju nyfiken ;) hihi...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela