*Lenas lilla blogg*

Tandläkaren

Publicerad 2016-10-07 17:32:40 i Allmänt,

I dag har jag varit på det värsta stället jag vet...Tandläkaren.
Hade inga hål....vilket var skönt.
Men en tand har spruckit så är tvungen att sätta en krona på den.
Det är ju sååååå billigt att gå till tandläkaren.
Så nu kommer X antal tusenlappar att gå till att fixa den tanden.
Dom pengarna kunde man ju ha gjort något roligare för.
Typ det hade räckt till en utlandsresa.
Bara undersökningen i dag gick på 900:-
Men fick ju denna när jag betalat...
 
 
alltid något....

Kommentarer

Postat av: Fröken Rödlök

Publicerad 2016-10-07 18:20:27

Vad gulligt att ge en tandborste när du betalat så mycket .. hehe!
Jag skall till tandläkaren om ett par veckor, inget roligt, men det som gör att det känns bättre är att jag inte behöver betala.. eller jo, men när jag skickat in papper till mitt försäkringsbolag får jag tillbaka dem :)

Svar: dyraste tandborsten ever.... ;)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela