*Lenas lilla blogg*

Bakbord

Publicerad 2016-11-12 08:45:00 i Loppis & secondhand,

Har funderat länge på att skaffa mej ett gammalt bakbord.
Men längre än så har jag inte kommit.
Förräns igår... då jag snubblade över ett inne på en secondhandbutik i stan.
Snubblade är faktiskt det rätta ordet för det var det jag gjorde.
 
Stod inget pris på det.
Sakerna är ganska så dyra i denna secondhandbutik.
(Tyvärr då de får allt till skänks, och de pengar de får in går visserligen till välgörenhet. Men loppis och secondhand SKA vara BILLIGT)
Så frågade vad dom skulle ha...misstänkte att dom säkert skulle dra till med 100:- eller mer.
Men när damen i kassan tittade på det och sa..
-Det är ju lite repigt å så...ska vi säga 20:-?
Gissa om jag slog till direkt.
 
 
Så nu ska jag bara skrubba det ordentligt rent och olja in det , så sen ska här bakas.
 
 
Ibland kan det vara bra att snubbla *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela