*Lenas lilla blogg*

Sämre kan man ha det

Publicerad 2016-07-25 15:16:02 i Allmänt,

 
Sämre än så här kan man ha det....
Tog Huggormen och åkte ut till havet idag...lade oss på en klippa där.
 
 
Detta har varit vår utsikt idag....
 
 
Inte helt fel... Men tyvärr kom det 2st karlar och satte sig inte så långt ifrån oss..
Och den ena han kunde inte vara tyst en enda sekund...var på väg å fråga var han hade avstängningsknappen.
 
 
Huggormen gillar iallafall att bada....och jag badade 2 ggr oxå....premiärbadet för mej i år.
 
 
 
 
Hon tog även en liten simtur....
 
 
Å ibland gick hon upp i skuggan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela