*Lenas lilla blogg*

Så onödigt !!!

Publicerad 2016-07-26 12:20:30 i Klagomuren,

Tog huggormen och drog till sjön i dag oxå.
Samma plats som igår.
Men platsen såg inte ut så här när jag lämnade den igår eftermiddags.
 
 
Misstänker att det var de 2 killarna som var där igår oxå...
de hade nog förflyttat sig till "min" plats när jag åkte hem.
Konstigt att de inte orkade bära hem toma flaskor när de orkade bära dit dom fulla med vin ?!?!
Men jag tog med skräpet hem idag... så har räddat våran miljö lite idag iallafall.
 
Man ska inte skräpa ner i naturen !!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela