*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2015-09-20 17:30:15

Härligt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-20 18:31:09

Mysiga damer...

Postat av: jeanette

Publicerad 2015-09-20 19:42:08

De damerna kan nog skrämma viker sällskap som helst.

Postat av: Anneli - A'la Foto

Publicerad 2015-09-21 03:50:28

Underbart promenadsällskap, dessutom bedårande söt! Inte svårt att se att den första bilden blir min favorit! :)

Ha en fin vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela