*Lenas lilla blogg*

FOTOTRISS------ Dörrar

Publicerad 2015-11-07 22:55:52 i Fotoutmaningar,

Har letat bland mina bilder för att hitta bilder på dörrar som är veckans tema i FOTOTRISS.
 
Så här kommer mitt bidrag denna regniga kväll.
 
 
 
Denna dörr finns i Visby.
Och innanför finns en jätte mysig affär med mycke inredningssaker.
Väl värt ett besök om man är i Visby.
 
 
Denna dörr finns i Burg i Tyskland.
Och vad som finns innanför den ser ni ju.
 
 
Och sist men inte minst, En kyrkport i Lubeck.

Kommentarer

Postat av: Beppan

Publicerad 2015-11-07 23:10:10

Vackra dörrar alla tre - men trean tar priset!
Så mäktig.

Postat av: Åke

Publicerad 2015-11-08 06:38:34

Kyrkportar är alltid så välkomnande på alla sätt.

Postat av: Anneli

Publicerad 2015-11-08 09:18:51

Oj så mäktig den sista var!
Mysiga ställen du hittat dom andra på!
Fint!

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Kari

Publicerad 2015-11-08 09:35:52

Den første døren ble min favoritt: Har aldri vært på Gotland, dessverre. Fint inngangsparti som lokker kundene inn.

Postat av: När Annie fotograferar i Kalifornien

Publicerad 2015-11-09 02:24:04

Kyrkportar kan vara så himla fina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela