*Lenas lilla blogg*

Varit på SAFARI

Publicerad 2015-06-20 08:36:45 i Djur/Natur,

I dag kom jag upp tidigt... hade ställt väckarklockan fel... hade ställt den på 5,15.
Fast den skulle stått på 6,30. Och i morron stod den på 6,30 då den ska stå på 5,15.
Hade förväxlat dagarna.
Jaja... sånt som händer.
Kom ju ut på en Dogwalk tidigt idag.
Först såg jag ett rådjur...sen 2 vildsvin sen såg jag denna maffiga Kronhjort med jättestor krona.
 
 
Och sen såg jag ett rådjur till med tvilling kid.
 
 
Solen gjorde ett försök med att titta fram... men det är svårt idag i detta mulna väder.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-06-20 08:57:00

Häftigt med kronhjort! de är maffiga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela