*Lenas lilla blogg*

Auktion

Publicerad 2015-06-27 21:06:23 i Allmänt,

Har varit på en sterbhusauktion idag.
En auktion där priserna inte rusade i höjden.
Massor med fina möbler såldes för 10:- 20:-
Några blev ju dyrare och några blev inte sålda.
 
 
Själv ropade jag inte lite smått å gott.
Fast inga möbler.
Väntade tills allt annat börjades ropas ut.
 
Det blev en hög....
 
 
 
Dessa 2 för en 10:a
 
 
En stor kartong med kokböcker & recept för en 5 krona
 
 
En hög med mattor och dukar för 20:-
 
Ropade oxå in en kasse med väskor för en tia,
och det dyraste jag ropade in var en adventsljusstake i mässing för 60:-
dessa ser ni på den första bilden med grejer.
 
 tavla för 10:-
Bak på tavlan sitter denna
 
Är det inget värde i den så kan jag alltid använda ramen.
Eller försöka sälja den.
 Ska googla lite på den sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela