*Lenas lilla blogg*

Morning has broken...

Publicerad 2015-08-26 08:36:12 i Allmänt,

God morron på er!
 
Morronrundan är avklarad.
Tog en rutt idag som jag inte gått på hårt länge.
Herre min tid vad den hade vuxit igen.
Får nog börja traska den lite oftare så man trampar ner vegetationen så det går att komma fram.
Måste även ta med mej band och märka ut den bättre... de gamla markeringarna har blivit väderbitna.
Gick fel på ett ställe men kom rätt igen efter en bit.
 
 
Här är vi ute ur skogen igen ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela