*Lenas lilla blogg*

Söndag idag

Publicerad 2015-04-26 09:28:57 i Djur/Natur, Hundar,

Nyss inkommen från morronrundan....vilken blev något senare än vanligt.
Somnade visst om i morse.
Har sovit skit dåligt i natt och det känns.
Hade visst nästan puttat gubben ur sängen oxå.
 
Det var så härligt väder när huggormen å jag var ute på promenad...men nu börjar det mulna på.
Fåglarna kvittrade , solen sken och värmde.
Så varmt så jag fick ta av mej jackan och gå i T-shirten.
LOVE IT !!!
 
Kolla bara in så härligt det grönskar nu.
 
Björkarna börjar få små "musöron"
Säger bara... SVERIGE är vackert.
 
Här kommer en bild på huggormen oxå .
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2015-04-27 12:38:50

Skönt att få somna om, det händer aldrig mig ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-04-28 14:07:21

Kajpsoppa vad är det? =)

Svar: En soppa gjord på vildlök som jag plockar på våren...snart dax att plocka igen. :)http://www.guteinfo.com/?id=3745
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela