*Lenas lilla blogg*

Skurat Altanen

Publicerad 2015-04-18 17:39:09 i Allmänt,

I dag har vi skurat och städat altanen.
Vilken skillnad det blev.
Det vitmålade blev vitt igen.
 
 
Och vi hade ju självklart hjälp av huggormen, som jagade vattnet hela tiden.
 
 
Så "lite" blöt blev hon juh....
 
Nya möblerna kom på plats oxå.
Hade stora klumpiga trämöbler innan.
Men med dessa blev altanen "Större" ..
 
 
Så nu är det bara lite piff kvar att göra invändigt och sen lite blommor när det blivit varmare.
 
Ska skura altanen utvändigt någon dag, så den blir vit på den sidan oxå
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2015-04-21 06:12:05

Vad fint ni får det

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Åke

Publicerad 2015-04-22 20:56:22

Blev ju fint! Vad hade ni för medel?

Svar: grönsåpa
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela