*Lenas lilla blogg*

Middagstjuv

Publicerad 2014-09-23 22:57:13 i Allmänt, Hundar,

I dag har det varit en tjuv framme och snott middagsmaten.
Hade ställt isterband på upptining på bänken i en form.
Och är jag kom och skulle ställa in dom i ugnen så var formen TOM !!!
Snacka om att jag blev snopen.
Bara att plocka fram ett nytt paket ur frysen.
 
Hur Huggormen lyckats nå dom har jag ingen aning om...
och hur tyst hon hon har varit kan jag inte fatta
då jag satt i rummet brevid kök och varken hörde eller såg något.
Vad är det för odjur jag köpt.....???
Hon gör mer sattyg ju äldre hon blir....
Misstänker att ångerveckan redan är passerad.....
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-09-23 23:27:30

Hahaha, så jäkla irriterande. Busvovve!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela