*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Lajsas Fotografi

Publicerad 2014-03-12 14:02:36

ja nu går det undan =)

Postat av: Meta

Publicerad 2014-03-12 15:05:56

Ja det är verkligen härligt. nu är det vår tror inte på de som säger att det skall komma snö
Ha en fin dag
Kram Meta

Postat av: Scaniatjejen

Publicerad 2014-03-12 15:54:51

De är så färgglada och hoppfulla när de tittar upp! Härligt med uppvaknanden i trädgården!

Postat av: Anitas Malta

Publicerad 2014-03-12 16:43:55

Ett härligt vårtecken !!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-03-12 17:30:10

Jag vill inte ha vår än, men det där är nog ändå det jag gillar bäst med våren, när rabarbern gror! Jag älskar rabarber och skördar flera gånger varje sommar och fryser in. Så i dag blir det rabarberpaj trots att de inte börjat vakna upp här hos mig än!

Postat av: Anemonen

Publicerad 2014-03-13 14:56:16

Den lilla knoppen lyser så grant. Ja nu spirar det för fullt i landen. Fint det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela