*Lenas lilla blogg*

Lååååång arbetsdag

Publicerad 2014-06-04 20:32:17 i Allmänt,

Hej hopp..
Idag har dagen mest bestått av jobb... eller åtminstone varit på jobbet.
7-15 planeringsdag sen jobb 17-20,15 så nu känner jag mej faktiskt lite mör.
 
Lagom planeringsdagen var över så slog skallebangen till som ett blixtnedslag.
Så det var bara att stoppa i sig lite piller och försöka vila lite innan nästa pass...
..men det gick ju inget vidare,
då denna huggorm
 
 med överskottsenergi anföll mej och bet mej hela tiden...
 
så det var bara att busa runt med henne  istället. :)

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-06-04 21:19:02

Hahaha, ja valpar har energi dom :)

Postat av: Therese Svensson

Publicerad 2014-06-04 21:29:00

Åh, vilken liten donna!

Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Publicerad 2014-06-04 22:20:21

Sååå söt liten valp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela