*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Erik Semlan

Publicerad 2014-06-08 19:27:37

Visst är det intressant. Idag kom verkligen värmen tillbaka. Nästan för mycket, men det är bara att njuta av de fina dagarna. Fina bilder på Athena.

Postat av: Beppan

Publicerad 2014-06-08 19:41:53

Tur det finns buskar som ger skugga åt en pälsklädd snygging!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-06-08 22:08:00

Så mysigt det ser ut, gräset kan svalka lite!

Postat av: Eva Trillian

Publicerad 2014-06-08 22:09:58

Smart vovve som har vett att ta det lugnt i värmen :) Smart OCH söt!

Postat av: susannesblogg

Publicerad 2014-06-08 23:29:08

Härliga hundbilder! Fräckt med bilder med spiralpärmen. Är det ett specielt program du har haft till det?

Svar: har laddat hem ett program som heter PhotoScape där finns lite kul grejer att fixa till bilderna i.
Lena

Postat av: Skogstrollet

Publicerad 2014-06-09 00:40:41

Så intressant! Smet värmen iväg till dig. Här har det varit svalkigare och åskan har mullrat flera gånger idag.
Vår hund tar när det blir för varmt, sin tillflykt under skolbussen. Den står parkerad här ute eftersom min man kör skolbarnen bara på morgon och på kvällen.
Fina bilder på din lurvige vän!

Postat av: Anitas Malta

Publicerad 2014-06-09 19:19:57

Åhh... Vilka mysiga bilder ! Klok vovve och tur att Athena inte är här, skulle nog tröttna på att ligga i gröngräset i den ihållande värmen ;-)

Postat av: Lottisen

Publicerad 2014-06-09 21:05:50

Åh vad söt hon är! Här har också varit varmt i helgen, bäst att hålla sig i skuggan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela