*Lenas lilla blogg*

Gammalt & slitet

Publicerad 2014-02-26 13:12:40 i Allmänt,

Tycker det är så synd när folk låter sina hus och gårdar stå och förfalla,
istället för att sälja dem till nån som vill köpa och fixa i ordning.
Bättre att sälja och få några kronor, istället för att det ska stå tomt och öde och förfalla.

Detta har varit en gammal skola engång i tiden... sen har det varit uthyrt x antal gånger.
Men det sista årtiondet har det mest stått tomt.
Det är så mysigt invändigt...stort kök, kakelugnar och öppna spisar.
Och så spökar det visst oxå där. ;)
Det vore väl mysigt med några spöken som hälsar på ibland... man behöver ju inte känna sig ensam.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-02-26 13:38:26

Åh vill ha! Önskar så att jag fick möjlighet att ta hand om en sån charmig kåk nån gång.. =)

SV: Jo presenter och fina loppisfynd piggar alltid upp.. =)

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-02-26 23:01:32

Visst är det tråkigt, kanonfina hus som bara förfaller. Underbart att fotografera dock :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela