*Lenas lilla blogg*

Sticka och skicka

Publicerad 2013-05-22 17:52:00 i Projekt / välgörenhet,

Det är ett repotage i Hemmet Journal denna vecka som heter 
Sticka och skicka
Ni kan själva gå in på länken och läsa mera.
Det är en kampanj där de vill att man stickar sockor vantar mm till fattiga barn i Rumänien.
Och eftersom jag stickar ganska mycket så har jag ett litet lager ;)
Så jag var och rev fram lite grejer som jag gjort och lagt i ett paket som ska skickas iväg.
Hoppas det kommer till användning och nått barn slipper frysa.
Detta bidrar jag med....
 

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna - Njut av livet

Publicerad 2013-05-22 20:30:20

Detta är ju perfekt och gör så mycket nytta.
Önskar dig en riktigt fin onsdagskväll nu, kram Maria ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela