*Lenas lilla blogg*

Jobbar helg

Publicerad 2013-05-24 13:24:16 i Allmänt,

Jobbarhelgerna kommer så ofta tycker jag ;)
Men när det är sånt här tråkväder så kan man lika gärna jobba.
Har suttit och kollat runt lite på nätet efter lite grejer jag ska köpa så jag kan fortsätta mina projekt...
:)
Men Rom byggdes inte på en dag...och det lär inte mina projekt heller göra. ;)
 
Har sålt av lite möbler som bara står.
1 Fåtölj och en tv-bänk.
Har en som är intresserad av min gamla soffa oxå.
Så det är ju bra... man kan inte spara på allt.
Bättre att sälja för en bilig peng och så får nån annan glädje av grejerna.
Återanvändning... :)
 
Hoppas alla får en trevlig helg och att solen kommer att lysa på er :)
 
Kramen !
 
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2013-05-25 05:36:12

Hoppas att du får en bra jobbarhelg, själv har jag ledigt och det blir Ullared inom kort, det lär handlas en massa garn ;) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela