*Lenas lilla blogg*

*Nygamla jobbet*

Publicerad 2013-03-22 06:03:37 i Allmänt,

Jaha... då bär det av till det "Nygamla" jobbet idag då.
Ska bara gå "brevid" idag... så jag ska bara kolla på när de andra jobbar ;)
Jobbet kan jag ju... men måste ju lära mej vilka brukare vi har och var de bor.
Nu kommer det ju att bli en hel del farande ut i skogen och mark.
Här på landet så bor ju inte alla nästgårds precis.
Det kommer att bli en del bilkörande... å jag som tycker det är så tråkigt att köra bil.
Sitter gärna på passagerarsätet i en bil.
Men nu tar vi oss i kragen..
POSITIVA tankar...
 
Ha en bra dag där ute... och kör försiktigt ni som oxå ska ut å fara.
Det var en dödsolycka några mil härifrån igår. :(
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-03-22 07:03:19

Lycka till och kör försiktigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela