*Lenas lilla blogg*

Kassar av T-shirts

Publicerad 2013-06-13 11:30:38 i Loppis & secondhand, Mina Alster,

Ha testat att sy KASSAR/PÅSAR av gamla t-shirtar.
Såg idén när jag surfade runt ute på nätet.
Var ju tvungen att testa ... ;)
Perfekta att ha typ badkläder i när man går till stranden eller så kan man ha dom till vad man vill :)
Bara att använda fantasin.
Nu hade jag bara en t-shirt med tryck på.
Tycker kassarna blir lite coolare om T-shirten har tryck.
Avgör själva.
 
 
 
 
Tom påse                                                              Full påse
 
 
 
Hur stor kasse du får beror på vilken storlek på T-shirt du använder.

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-06-15 06:49:21

Fasen, vad smart! Typiskt att jag precis har rensat ut garderoben och skickat iväg kläderna :( Ska kolla i sonens hihihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela