*Lenas lilla blogg*

Käpphäst/åsna/hybrid

Publicerad 2013-06-17 08:03:16 i Mina Alster,

Ja... vad är det för något jag knepade & knåpade ihop igår kväll.
Avgör själva.
Det ska föreställa en häst. Käpphäst. ;)
Men vet inte riktigt vad det liknar.
Sambon tyckte den liknade mer en åsna.
Men jag tror jag har avlat fram en NY hästras... ;)
Nu får vi bara hoppas att "Mullemeck" (zacke) gillar den.
Lämna nu en kommentar här på bloggen om vad just DU tycker det liknar :)
Ska bli intressant att läsa era kommentarer sen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-17 08:56:37

Jag tycker det ser ut som en häst som jag tror kommer att älskas av barnbarnet! Vad duktig du är Lena!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-06-17 09:10:28

Visst är det en häst!!

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-06-17 11:05:55

Den ser ut precis som en käpphäst ska göra,
grabben kommer att bli överlycklig.

Svar: tack för det :)
Lena

Postat av: Kaffehörnan

Publicerad 2013-06-17 13:29:22

Vad gullig häst

Svar: tackar :)
Lena

Postat av: Annelie på Elefantnytt

Publicerad 2013-06-19 10:41:10

Tycker det är en glad häst :).

Svar: tack
Lena

Postat av: Nillas Trädgård

Publicerad 2013-06-19 11:00:40

Den var jättefin!!!

Svar: tackar :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela