*Lenas lilla blogg*

Go kväller !!

Publicerad 2013-06-27 21:28:51 i Allmänt,

Tittar in så ni ser att jag lever. ;)
Då har man en jobbar helg framför sig då.
Fredag kväll...lördag dag och så en jäkla delad tur på söndag.
Men det går det med.
 
Tänk om man kunde vinna lite pengar så man kunde ta tjänstledigt 1 år eller ännu längre.
Så jag hann med alla mina projekt och ideér som jag vill göra.
Uj vad jag skulle må då...
Drömma kan man ju alltid få göra :)
 
 
 
Kajan  ... spanar nog efter min vinst ;)

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-06-27 23:30:14

Vill också vinna MASSOR!! :)

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2013-06-27 23:31:02

Vilken spanare

Postat av: Margareta

Publicerad 2013-06-28 12:30:08

Härligt och kajor är nog bra på att spana, de ser allt de där flyfäna. Du har tur som har en sådan hjälpreda, själv får jag hålla mig till drömmarna och sedan måste man kanske spela lite för att det ska slå in, hmmm ...

En fin bild.

Svar: tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela