*Lenas lilla blogg*

Skepp o´hoj

Publicerad 2013-07-13 21:46:00 i Allmänt,

 I dag har vi tillbringat större delen av dagen i SOLEN och på sjön.
Finns inget bättre tycker jag.
 
 
Liten skeppare hade vi oxå.... ;)
 
 
Så här skulle jag vilja bo på sommaren...
 
 
 
Inte alla som har pool med sig ut på sjön...
 
 
 
 
Går bra att bara bada fötterna ...
 
 
Fast det var ju BARA Zacke och farmor som badade i sjön...de andra badkrukorna höll sig på land...
 
 
 
 
 
Kom en andfamilj och simmade förbi...
 
Och en örn flög förbi.....
 
Detta var bilder från våran härliga dag på sjön
Hoppas på många fler såna dagar......
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela