*Lenas lilla blogg*

Min favorit loppis

Publicerad 2013-07-28 22:30:00 i Loppis & secondhand,

Har varit på min favorit loppis idag.
Den anordnas bara vartannat år av en idrottsklubb här i närheten.
 
Detta är en öveblick av alla möbler som fannns att fynda.
 
 
HÄR ÄR LITE AV ALLT MÖJLIGT... GOTT & BLANDAT
 
 
 
 Några av alla de som hade fixat med denna loppis...
MINA FYND !!!
Till den fantastiska summan av 45 riksdaler.
Splitter nya gardiner, Bricka, salt & peppar ströare, tesil, äggskärare i metall  och en karott med lock.
 
Karotten blev jätte fin när den vart diskad.
Det fynd som jag är mest nöjd med idag och som kostade mej en hel 10:a ;)
 
 
 
Här hittar ni fler helgbilder.

Kommentarer

Postat av: Pionen

Publicerad 2013-07-28 22:45:32

Vilka underbara saker! Och vilka fynd sen...

Postat av: Malys Krok

Publicerad 2013-07-28 22:45:34

Dette ser spennende ut! Så mye fint du har fått tak i!
-Margit-

Postat av: Margareta

Publicerad 2013-07-28 23:54:45

Håller med om att karotten är ett riktigt fynd - den skulle jag också ha dykt på om jag sett den -superläcker.

Loppis verkar ju vara riktigt trevlig, får börja leta efter sådana. Leta behöver man ju inte men ta sig tid kanske jag skulle skrivit istället.

Postat av: Violen på Brandholmen

Publicerad 2013-07-29 05:59:46

Ingen dålig loppis! Vilka fynd du gjorde! Jag var också och kikade på en loppis i lördag Det fanns massor av prylar men just inget som lockade till köp. Då hade du bättre tur!
Ha en skön dag!

Postat av: Kikki Sandström

Publicerad 2013-07-29 07:53:37

Inga dåliga kap minsann och jag håller med dig om karotten, jättefin. Men jag gillade även äggdelaren och salt- och pepparkaren. Eller jag gillade alla grejorna faktiskt.

Postat av: Beppan

Publicerad 2013-07-29 08:51:06

Härligt med loppis - särskilt när utbudet är så stort och varierat!

Postat av: Eva Trillian

Publicerad 2013-07-29 13:28:19

Väldigt fina fynd! Loppisar av den sorten är en ren guldgruva!

Postat av: Anna

Publicerad 2013-07-29 15:43:53

Jo tack! Den där brickan vill jag också ha!
Hittade din blogg, när jag googlade på " kycklingepett med jordnötssås ". Ska också börja en kamp mot kilona. Har fått veta att jag är i förstadiet till att utveckla diabetes typ 2.

Ha en trevlig vecka!

// Anna

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-07-30 05:09:23

Det är precis så en riktig loppis ska vara. Vilka härliga fynd du gjorde :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela