*Lenas lilla blogg*

Fyndat

Publicerad 2013-02-16 17:24:00 i Allmänt,

 
Har varit in till stan idag.
En av mina favorit affärer hade 50% på allt.
Tyvärr så ska affären upphöra pga att hon inte fick fortsätta hyra lokalen.
Men hon sa att hon ska starta upp igen om hon hittar en bra lokal med bra hyra :)
Vilket jag hoppas hon gör.
 
Men fyndade lite iallafall.
 
 
Och så köpte jag 8 meter tyg till ett framtida projekt. (läs ett ganska snart projekt) ;)
 
 
Hittade även en Ninja dräkt + lite leksaker.
 
 
Så nu är det bäst att passa sig... :)
 
 
Allt detta till den enorma summan av 269:-

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2013-02-16 22:05:57

Oj fick du allt det för pengarna! Det kan man kalla fynd!

Svar: Den affären skulle du gilla Linn :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela