*Lenas lilla blogg*

Abrakadabra...

Publicerad 2013-08-19 23:08:54 i Film/TV/bio,

I går satt jag och kollade på en film medans jag pysslade med ännu ett projekt.
Vette katten hur många projekt jag har på G just nu... många är de. ;)
Men filmen jag såg var iallafall..
 

TROLLKARLENS LÄRLING
En fantasy film med Nicolas Cage som trollkarl
 
Den var helt klart sevärd tycker jag.


Handling

Dave Stutler  är en helt vanlig kille, men en dag förändras allt när han möter  Balthazar Blake, trollkarlen.  Dave får reda på att han har magiska krafter och att han ska bli Balthazar Blakes lärling. Balthazar blir även Daves beskyddare, och Dave måste snabbt lära sig de magiska konsterna för att hjälpa Balthazar att skydda New York från den lika mäktiga som ondskefulla Maxim Horvath.

 

(bild & text lånad från Wikipedia)

Kommentarer

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2013-08-20 19:23:27

Vassego du. Gött med projekt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela