*Lenas lilla blogg*

Hjort är gjort...

Publicerad 2013-04-26 05:49:07 i Allmänt,

Morning... idag är man uppe före tuppen.
Första gången denna vecka om jag behövt gå upp så här tidigt.
Ute småregnar det.
Hinner inte med nån morgonrunda i dag... så det får bli en kvällspromenad om det inte dyker upp nått annat.
I går kväll när jag körde hem så stod det en stor kronhjort på vägen så jag fick stanna.
Lite längre fram på en åker så gick det minst 5 st till.. stannade till en stund och tittade på dom..men tyvärr hade jag inte kameran med mej...typiskt.
 
Här kommer en bild ifrån gårdagens runda.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-04-26 09:08:26

Visst är det fantastiskt med allt vilt, man blir så glad när man ser dom.

Jag måste fråga dig... funkar din Gå-för-hjärtat-app?
Jag kan inte ens logga in nu

Svar: ibland... ibland inte. Kan inte få den att aktivera när jag går så lägger in manuellt på Fb, Verkar vara mycket strul med den appen. :(
Lena

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-04-26 21:19:28

Gillar att se vilda djur,om dom inte är på vägen framför min bil...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela