*Lenas lilla blogg*

***** F Y N D ******

Publicerad 2013-04-27 14:39:46 i Loppis & secondhand,

Jahapp... då har man varit in till den stora staden på Loppis.
Fyndade bara ett par grejer...till mej. ;)
Till busungen hittade jag ett piano (som låter jätte mycket) det får han ha hemma hos sig ;)
Hittade även en motorsåg som han tyckte va rolig... brummar och låter den oxå. Den får han oxå ha hemma ;)
Dom grejerna glömde jag ta bild på.
Här kommer iallafall bilder på mina egna fynd.
 
Ett gäng virknålar
 
 
Och 4 små glasfat
 
 
Och busungens grejer gick på 50:-
 

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna - Njut av livet

Publicerad 2013-04-27 15:21:31

Hej där. Nu sitter jag ner en stund med regnet och haglet forsande ner här utanför. Må så gott från Maria

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-04-27 18:36:31

Det är alltid kul att köpa leksaker som låter ;b

Svar: ja... bara en annan slipper höra´t ;)
Lena

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-04-30 09:10:37

Man mår så gött när man fyndat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela