*Lenas lilla blogg*

5,59

Publicerad 2013-04-27 06:37:03 i Allmänt,

Tjena mittbena!
 
Idag slog man upp korkgluggarna 05.59
Härligt en ledig dag.
Sitter här  och dricker min andra kopp kaffe.
Struntar i morronpromenaden idag.
Tänker faktiskt bara sitta här och dega ett tag,
  innan jag hoppar in i duschen och sen beger mej mot *The Big City* ;)
Ska in på en LOPPIS som är idag....får se om man gör några fynd idag.
Gör jag det så lägger jag ut bild på det senare idag.
Ska passa på att hälsa på mitt barnbarn oxå. :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2013-04-27 10:42:40

Hoppas att du hittar en hel del fynd :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela