*Lenas lilla blogg*

Minus Grader

Publicerad 2012-10-13 07:37:56 i Allmänt,

Jaha... då var det minusgrader när man vaknade.
- 2,1
Bilens rutor fulla med frost.
Hoppas det tinar tills jag ska åka och jobba så jag slipper skrapa dom ;)
Ska ta det lungt nu ett par timmar innan det är dax för jobbet.
Ska åka lite tidigare idag...det är en loppis i dag på väg till jobbet så jag tänkte stanna till där och se om man kan göra nått fynd :)
Ska hinna hämta mina stövlar oxå som kommit.
Hoppas dom passar nu bara.
Önskar alla en bra dag.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-10-13 19:05:01

Ja fy satan för kylan! Här har vi haft minusgrader hela veckan =/

Sv:Tack! Hahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela