*Lenas lilla blogg*

Whats your number

Publicerad 2012-11-08 22:53:03 i Film/TV/bio,

Whats your number...
är namnet på den film jag suttit och glott på i kväll.
En komedi.
 
(Ally Darling (Anna Faris) har dejtat så gott som alla sorters killar som en kvinna kan skaffa sig, men hon har aldrig hittat den rätta. Av rädsla för att bli ensam resten av livet bestämmer hon sig för att ge sina ex en andra chans och söker upp dem en efter en för att ta reda på om drömprinsen egentligen funnits mitt framför näsan på henne hela tiden.)
(lånat från wikipedia)
 
 
En kul film om man gillar romantiska komedier
 
:)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-11-09 18:25:17

Kanske maken kan fixa hem den filmen till mig om inte annat..han vill inte se sånt "dravel" så det får jag i så fall se själv när han jobbar kväll.. ;)

SV: Mmm vantarna blev riktigt hyfsad, hoppas den lilla damen som skall få dom blir förtjust också.. =)

Mmm jag håller tummar och tår att jag skall finna både väska, glob och t-shirts. Kanske kan det bli en virkväska till mig själv också.. =)

Kraaaam och trevlig helg önskar
Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela