*Lenas lilla blogg*

IKEA

Publicerad 2012-03-10 07:58:35 i Allmänt,

Go  morron på er alla!!!
Solen skiner och våren är på G.
Vad händer idag då?
Själva ska vi iväg till IKEA.
Ska ha några småsaker där som jag ska ha till ett litet projekt jag håller på med.
Vad det är får ni se när det är klart
 :)
Plus att jag ska handla lite för jobbets räkning oxå.
Framåt kvällen blir det nog lite party tror jag... har inte bestämt mej ännu.

Ha en bra dag alla.
Skriv gärna och berätta vad du själv ska göra idag.

:D

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-03-10 10:31:04

Här ska städas och bakas,

hade varit roligare och åka till Ikea :)

Ha en bra dag!

Postat av: Nett

Publicerad 2012-03-10 16:30:50

IKEA är kul, hoppas att du hittade en massa :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-03-10 22:54:45

Det blev ikea för mig med idag,massor av onödigt följde med hem =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela