*Lenas lilla blogg*

Ramar

Publicerad 2012-06-13 10:58:19 i Tips & Ideér & pyssel,

Letade reda på en massa ramar häromdagen... både nya och gamla.
För jag hade fått för mej att göra en "familjvägg". :)
Så med det så var mitt lilla projekt igång.



så här såg ramarna ut innan jag satte igång.


1:a sprayningen med färg.



2:a sprayningen.

Fick spraya ytterligare engång för att få bra resultat.
Men så här blev resultatet.



Inte riktigt klar ännu... har några ramar till som ska upp... ska bara leta reda på lite lämpliga foton som ska i .
Några ramar hade jag klara sedan förut.
Bra när man kan återanvända gamla saker och göra nya av dom
:D

Jag är nöjd med min "Familjevägg"

Eller vad tycker DU ????? 


Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-06-13 17:53:36

Jag tycker absolut att du ska vara nöjd, de blev jättefint..

Har oxo tänkt göra en vägg men de blir aldrig av.. JO de ska bli av,, nån dag =)



Ha en mysig kväll kram ♥

Postat av: onkis

Publicerad 2012-06-13 19:01:23

Detta ska du va hel nöjd med.

Jag har också en "familjevägg" men med massor av olika ramar,

kankse ska byta färg på dom?

Kram!

Postat av: Linn

Publicerad 2012-06-17 14:08:42

jätte fin! jag har oxå en familjevägg. tycker det är mycket roligare med fotografier på väggarna än att ha tavlor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela