*Lenas lilla blogg*

Tjillevippen på er !!

Publicerad 2012-07-02 08:04:43 i Trädgård /Blommor/grönsaker/frukt,

Morning !!!
Vaknade till strålande solsken.
Känns inte helt fel efter förra veckan som mest regnade bort.
I dag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Har inget inplanerat.
Måste bara passa på att visa er hur mina balkonglådor grönskar.
Satte ju Smulgubbar i dom i våras istället för blommor.
Fast har tryckt i en häng lobelia i varje för att få lite färg.
Har faktiskt några smulgubbar på G... i år blir nog inte så många...kanske blir fler nästa år :)
Ha en bra dag alla därute i bloggvärlden.
 

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2012-07-02 12:52:55

Härligt uppvaknande :)

Postat av: Linn

Publicerad 2012-07-02 15:52:15

åh mysigt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela