*Lenas lilla blogg*

Silverserenad

Publicerad 2012-07-22 22:04:07 i Musik,

Har varit på "Musik i sommarkväll" i Kyrkan.
Det gavs en konsert i kyrkan i kväll som jag gick och lyssnade på.
Så nu är mitt årliga kyrkbesök avklarat ...;)
Kanske inte min typ av muik precis men det var fint att lyssna på ändå.
Man måste ju vidga sina vyer ;)
Det var en konsert som hette:
SILVERSERENAD
Med
ELIVI VARGA, flöjt
EVA PIERROU, piano
(mor & dotter)
Dom spelade musik av :
J.S. Bach, Hildegard von Bingen, Jean Langlais,Erlad von Koch, Francis Poulenc,Claude Debussy och Cecile Chaminade
 
 
 
Eva Pierrou
Elivi Varga
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-07-22 23:17:31

Brukar vara mysigt att lyssna på fin musik i kyrkan.
God natt!

Postat av: Eva Pierrou

Publicerad 2012-08-15 23:13:55

Hej!
Tack för att du kom och skrev om vår konsert!
mvh, Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela