*Lenas lilla blogg*

Snöat

Publicerad 2012-01-18 23:25:37 i Allmänt,

I kväll har det snöat... det bara vräkte ner när jag körde hem från jobbet.
Så det var alldeles vitt på backen..men nu har det slutat snöa igen.
Konstig vinter vi har.
I dag har iallafall reparatören varit här och kollat pannan.
Bytte nån givare...!?!?!
Så nu är det bara att vänta på att räkningen ska dimpa ner i postlådan :(
Men nu är det varmt å skönt i stugan igen :)
Blir att dra sig mot bingen strax.
Men vi hörs i morron igen.

♥ KRAMEN ♥

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-01-19 07:37:30

och här är det 25 grader och sol...NOT, regn, kallt halt och äckligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela