*Lenas lilla blogg*

Ännu en dag...

Publicerad 2012-01-05 08:24:51 i Allmänt,

Ännu en dag som börjar...och vad den har att bjuda på vet jag inte riktigt ännu.
Mer än den består av ett tandläkarbesök och sen ett kvällspass på jobbet.
Vad som händer där emellan det har jag ingen aning om.
Jo... ska ombesiktiga bilen för 2:a ggn idag oxå... :S så håll tummarna att den går igenom idag... annars vet jag inte vad jag ska göra :(

Men ha en bra dag alla ni som tittar in här.
Gör min dag bra oxå genom att lämna en liten kommentar.

:)

Kramen !

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-01-05 11:53:53

Håller tummar och tår!

Postat av: EmmA

Publicerad 2012-01-05 16:57:07

sv: Oj tack, jag visste inte att jag vann :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-01-05 18:08:33

Hoppas det gick bra med din bil =)

Postat av: Nett

Publicerad 2012-01-05 18:45:38

Jga har en natt kvar sedan har jag ledigt :)

Postat av: Nett

Publicerad 2012-01-05 18:46:25

Jag har en natt kvar sedan har jag ledigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela