*Lenas lilla blogg*

skillnad

Publicerad 2012-12-14 18:25:21 i Allmänt,

I morse när jag åkte till jobbet hade temperaturen dalat ytterligare... -23,8.
Och nu i kväll så är det BARA -2,3
Skillnad på mer än 20 grader.
Har även snöat en del idag.
Mer snö ska vi visst få i natt/i morgon,
Klass 1 varning.
Sitter just nu med en mugg med rykande glögg.
Det värmer gott när man känner sig lite frusen. :)
Har tagit helg nu...Bir lite julfix i helgen.
Ska försöka göra så mycket som möjligt klart denna helg... för sen är det bara jobb ända fram till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela