*Lenas lilla blogg*

Shoppat

Publicerad 2012-08-04 14:03:15 i Allmänt,

Drog iväg och shoppade lite idag.
Blev lite smått å gott.
Plastbackar, deostick, schampo,balsam,leggings, godis, hundgodis och massa annat bra å ha. :)
Fast mest nöjd är jag nog med följande vara.
 
 
En eau de toilette som luktade väldans gott... väldigt mild i doften.
Gillar inte sånt som stinker.
För denna underbara doft fick jag betala den hutlösa summan av 20:-
 
Var ju tvungen att spexa till det lite också där jag gick och shoppade i min ensamhet  :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-08-04 16:34:02

Vilken grym mask!!

Sv:hahahha och jag som pussar på den hela tiden i hopp om att den ska förvandlas.;p

Postat av: Nett

Publicerad 2012-08-04 17:47:20

Ahh, det var en mycket billig parfym det ;)

Postat av: Monika

Publicerad 2012-08-04 19:13:42

De va billigt, vart har du köpt den?

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-08-04 22:23:48

Ja ibland måste man roa sig själv efter bästa förmåga.. ;) hehe.. Hoppas du kryar på dig snart i alla fall.. <3

SV: Nu finns "gåtans" lösning inne på min blogg! =)

Kraaaaaam
Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela