*Lenas lilla blogg*

Varit på bio !

Publicerad 2011-09-09 21:19:06 i Film/TV/bio,

Jaha då har man varit på Bio.
Filmen var riktigt bra.
Ungefär som den första.

Och det var INTE Smurfarna jag såg  ;)
Fast jag tror Smurfarna är en rolig film, såg lite trailers.
Så kan mycket väl tänka mej att gå på den oxå.

Men nu till filmen jag såg:



Det trodde ni inte va´? ;)

Men ska ni se denna film så bör ni ha sett första filmen JÄGARNA.
Eftersom det blir lite återblickar ibland.

Men jag rekommenderar denna film iallafall.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela