*Lenas lilla blogg*

Kalas & Loppis

Publicerad 2011-09-10 18:31:02 i Loppis & secondhand,

Har varit en sväng till stan idag.
Skulle ner och gratta Memme som fyllde i onsdags. (Zakarias mamma) :)
Hann med lite loppis besök innan.
Hittade en ny Loppis/Antik som jag inte varit på förut.
JIPPI tänkte jag....
Men gick ut därifrån ganska snabbt... FY FAN vilka ockerpriser.
På en annan secondhand /loppis. 
Fyndade jag lite mer grejer till mina kakfat jag håller på att tillverka.
 :)



Här var det inga ockerpriser iallafall.... 32:- för allt. :)

Kommentarer

Postat av: ♥ Carina ♥

Publicerad 2011-09-10 19:07:35

Fina fynd till bra priser. Så ska det va!

Det är trist när det är jättedyrt... då faller liksom hela grejen med loppis tycker jag :)

Kram

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2011-09-10 20:21:13

Bra pris..:) Jasså det var Jagarna 2 du såg. Såg ettan för längesedan. Ruskig vill jag minnas.

Sitter här och bloggar runt lite. Maken är på herrmiddag så här är lugnt och tyst. Skön kväll på dig. Kram Maria

Postat av: Nett

Publicerad 2011-09-11 08:30:29

En massa fint du har hittat :) Grattis till blogglottovinsten idag :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-09-11 10:35:11

det var bra fyndat =D Visa tar såna hiskliga priser för igenting.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela