*Lenas lilla blogg*

2 filmer

Publicerad 2011-09-11 16:11:22 i Film/TV/bio,

Såg en komedi häromkvällen på tv.

Filmens titel är:
*FIRED UP*
Handlar om två killar som går med i ett chearleader gäng bara för att kunna dra över så många brudar som möjligt. Men det blir inte riktigt som dom tänkt sej.
En film man kan se om man bara vill slötitta och fnissa lite ibland.



Den andra filmen såg jag i går kväll.

*BRÖLLOPSDUELLEN*

Den handlar om 2 tjejer som har hållit ihop sen dom var små.
Dom har planerat sina bröllop in i minsta detalj under alla år.
Men när dom nu ska gifta sig med sina pojkvänner så går det inte riktigt som dom tänkt sig.
Deras vänskap sätts på prov.

Också en film som är bra om man bara vill slötitta .



Kommentarer

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-09-11 20:24:13

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

Postat av: Josefin -Happy Days- (nominerad till årets bloggmama)

Publicerad 2011-09-11 22:21:51

Så bra med filmtips! Hoppas helgen varit bra :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela