*Lenas lilla blogg*

Torrrrrrrrrrrrsdag....

Publicerad 2011-10-20 12:42:52 i Allmänt,

Halloj !!!

Jaha då är vi framme vid tordagen  och sista jobbardan för denna vecka... GUTT !!!
Var ute på en morgonrunda med den 4 benta förut och så har jag hunnit med att leka frisör.
Och så har vi varit ute och tagit upp båten... slut på  sommaren :(
Har precis kollat på  gårdagens GREY`S atonomi som jag hade spelat in.
Kan ju bara inte missa nått program i den serien .
Nu blir det att laga lite käk innan jobbet kallar.
Men ha en fortsatt bra dag alla.....

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-10-20 18:57:52

ja då är sommaren slut! bara att vänta in nästa =)



Sv:jag mailade dig måtten för några veckor sen =) har du inte fått mailet?

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-10-20 22:09:30

Vad konstigt =/ jag mäter honom på nytt i morn och skickar det till dig =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela