*Lenas lilla blogg*

Julmarknad på Kalmar slott.

Publicerad 2011-11-26 18:56:55 i Allmänt,

Var till Kalmar slott på julmarknad igår.
Blev faktiskt lite besviken....
Var inte alls så där juligt som jag hade hoppats på.
Men nu vet jag det... så nu behöver jag inte åka dit mer. :)

På vägen hem var vi och hämtade lillfisen som skulle sova över hos oss för första ggn.
Mamma & Pappa ville ha en ledig kväll :)

Det har gått bra... fast han var väldigt övertrött igår kväll och hade svårt att somna.
Men somnade till slut helt utmattad och sov till kl 3 i morse...
Då var det bara upp och göra välling...:)
Det var ju ett tag sen man själv hade småbarn...

Men på det hela har det gått väldans bra tycker jag.
Får se när man får låna honom nästa gång. :)

Här kommer några bilder från Kalmar slott.







Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2011-11-26 19:44:58

Va synd att det inte va så bra som du tänkt dig,

men va roligt att det blev bra ändå med lillfisen :)

Kram!

Postat av: dalkullan

Publicerad 2011-11-26 20:25:48

Åh tack för att du uppmärksammade mig på vinsten :)

Vilken härlig överaskning!!



JAg ska på julmarknad imorgon, men utan snö så känns det inte lika juligt faktiskt. Men vi får se, stämmningen kanske är mysig ändå får vi hoppas :)



Fina bilder från slottet :D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela