*Lenas lilla blogg*

2 Onda ting !!!

Publicerad 2011-11-24 06:06:14 i Allmänt,

Idag får ni hålla alla tummar ni har och lite till....(låna grannens tummar oxå) ;)

Ska iväg och besiktiga bilen nu på morronen och efter det ska jag till tandläkaren igen.
Vet inte vilket jag tycker är värst.

Tror aldrig att dom kommer att godkänna min skruttibangbang.

Och Tandläkaren ska rensa kanalerna i tanden , misstänker att jag måste tillbaka fler ggr.
Har aldrig rotfyllt förut så...vad vet jag.



VS





Funderar på att krypa ner under täcket igen och vakna i morron istället.
;)

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2011-11-24 06:48:01

Va lustigt,igår besiktiga vi våran bil och i morgon ska jag till tandis :)

Ha en toppen bra dag.

Kram!

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-11-24 08:06:33

Jag ha rotfyllt tänder,man känner inenting elle rättade sagt man ska inte känna nåt för tanden är ju död när dom ska rotfylla dig,så du behöver inte vara orolig elle rädd för att du ska känna nåt.Lycka till hos tandläkaren........kram...

Postat av: Nett

Publicerad 2011-11-24 12:58:40

Ajdå, men kan vara skönt att ha de 2 onda tingen gjorda på en och samma dag!

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-11-24 18:12:39

Ja usch ja! Kanske lika bra att ta allt ont på en dag så måste man väl slippa sen, så är väl reglerna?

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-11-24 20:30:55

Hur gick det med bilen? Och med dig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela