*Lenas lilla blogg*

Söndag = jobbardag

Publicerad 2011-05-08 09:45:36 i Allmänt,

Go morron eller go förmiddag. ;)
Själv var jag uppe och väckte tuppen dag.
Har hunnit med morronrundan på 1 timme och frukosten är intagen.
Det som står närmast på schemat nu är en dusch.
Ska snart ge mej iväg och jobba sista passet för denna vecka. 11,30-21,15.

Tog lite bilder idag när jag var ute och gick.
Håll tillgodo. :D


Boso hittade nått som luktade gott...

Kabbelekan blommor för fullt nu.



Det är dåligt med vatten ute i naturen just nu.


Blåbärsriset blommar... så nu hoppas vi på mycke blåbär till hösten :)


Ha en underbar dag alla... och glöm inte lämna en kommentar när du ändå hittat hit. :)

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-05-08 10:09:06

Häerliga bilder, hoppas att du får en bra dag på jobbet!

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-05-08 10:26:14

Vilka fina bilder du ha tagit.Du få ha en bra dag idag .........

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-05-08 14:07:08

sv, ja verkligen! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela