*Lenas lilla blogg*

Sjösättning...

Publicerad 2011-05-01 13:35:31 i Allmänt,

Nu är båten i sjön....
Kände inte  för att ta en tur idag iallafall... svinkallt är det...
Trodde det var våren vi hälsade välkommen igår... men det är ju för f-n höst ute idag.
Det blåser ju nordanvind.
Men det är ju bara att hoppas på att det snart blir varmare så vi kan ta en tur ut på sjön.
Ligga å lapa lite sol och ha fika korg med oss.  Det är livet det :) .


Då var båten i sjön.



Det gamla vraket ligger kvar... jag tycker det är så häftigt...men tror att isen har tagit med sig  lite delar från det i vinter .


Idag fick jag iallafall en bild på en älg som stod på en åker. :)

Kommentarer

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-05-01 17:02:52

Vad duktiga ni är.Ja du vart tog de fina vädret ivägen,jag vill ha sommar nu så man kan vara ute mera.Ja du det är inte dumt att ha med sig en liten fika korg,och åka nånstans och lägga sig och sola och slappa,och kanske lite mys ochså,härligt,hihihiii...........

Postat av: Nett

Publicerad 2011-05-01 17:23:16

Härliga bilder, och vraket är ju urhäftigt. Vi har här i sjön nära oss en båt som har renoverats och har sitt ursprung från förr d¨å den fraktade folk över sjön, idag har de gjort om den till räkbåt med trubadur. Och det fick mig nu att minnas att jag skall ta och boka en kväll på den båten :) Ha en fin Kväll!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-05-01 20:55:53

Synd på vädret! Det har vart riktigt kallt idag,hu.

Vad är det för ett coolt vrak=D

Postat av: Lena

Publicerad 2011-05-02 06:52:27

SV: Jag vet inte var det är för gammalt vrak... men häftigt är det tycker jag.

Återkommer med vad det är för vrak om jag får reda på det :)

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-05-02 10:46:38

Ja svinkallt var det! Men nu ligger ju båten på plats så att det bara är att hoppa i när det blir varmare =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela